wtorek, 24 kwietnia 2012

soft

Ufff, po dłuższych zmaganiach z blogiem, który odmawiał mi posłuszeństwa na każdym kroku -udało mi się przestawić tę opcję z komentarzami, także nie będziecie musieli pisać już na e-maila :)

 Mam totalnego bzika na punkcie delikatności i dziewczęcości






________________________________________________________________________________

Weszłam w posiadanie fantastycznego błyszczyka (a właściwie intensywnej pomadki w kremie) MANHATTAN Soft Matt w odcieniu 53. 
Zgadza się -kolor soczysty, konsystencja idealna, a zapach kuszący, ale niestety kolor jednak nie mój,                  a że zakupiłam aż dwa te produkty -jeden, w idealnym stanie chetnie odsprzedam za połowę ceny. 
Zainteresowanych proszę o wiadomości na maila 

UWAGA -nie polecam błyszczyka osobom o przesuszonych ustach

Kilka zdjęć z internetu:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz