niedziela, 26 sierpnia 2012

Pod urokiem Steven'a Chee

Słyszeliście może o kimś takim jak Steven Chee? Ja nigdy wcześniej. Dzisiaj wpadłam na jego zdjęcia przeglądając jeden z magazynów i już po pierwszej fotografii wiedziałam, że trafiłam na nie byle kogo. Odnalazłam inne dzieła owego artysty w internecie i mogę z pełną odpowiedzialnością stwierdzić, że dawno nie widziałam równie dobrych zdjęć. Jedno wyprzedza drugie. Niezwykłe wyczucie, stylizacje, kolory tworzą harmonijną całość i sprawiają, że w zdjęciach Steven'a Chee jest TO COŚ. Niepowtarzalny klimat bijący od każdego z nich.
A z resztą oceńcie sami. Przed Wami jedna z licznych sesjii zdjęciowych fotografa i z całą pewnością nie ostatnia na moim blogu :)














Prawda, że robią wrażenie?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz